Rogal - 2011-12-28 20:51:33

Miecz - zwykły, prosty, jednoręczny miecz ATAK + 2 Mikstura leczenia mała - mikstura uleczająca, dodaje + 50 życia Mikstura leczenia średnia + 100 życia Mikstura leczenia duża + 200 życia

Rogal - 2011-12-31 16:44:06

Skórzane ubranie: +2  do obrony. Łuk: +3 do ataku, możliwość ataku z dystansu, od poziomu 1 Mięso słabej jakości: +60 życie. Mięso dobrej jakości +100 życie. Mięso najlepszej jakości +200 życie. Miecz dwuręczny: +4 atak -1 zwinność, od poziomu 2.

Rogal - 2012-01-02 14:27:04

Topór: +6 atak -1 zwinność, od poziomu 5
Katana: +7 atak +1 zwinność, od poziomu 7
Zdobiony łuk: +7 atak, możliwość ataku z dystansu, od poziomu 6
Młot: +9 atak -2 zwinność, od poziomu 8
Drewniana tarcza: +2 obrona, od poziomu 1
Mała tarcza ze stali: +6 obrona -1 zwinność, od poziomu 5
Duża tarcza ze stali +15 obrona -4 zwinność, od poziomu 12
Kolczuga: +5 obrona, od poziomu 4
Wzmocniona kolczuga: +9 obrona, od poziomu 8
Zbroja płytowa: +16 obrona, od poziomu 14
Młot bojowy: +17 atak -3 zwinność, od poziomu 15

GotLink.pl